קורס מדריכי אומנויות לחימה

קורס מדריכי אומנויות לחימה

מה בעמוד?

מדריכי אומנויות לחימה

 ACTA מעבירה הכשרות והסמכות של מדריכי אומנויות לחימה בבאר שבע והסביבה תוך הקניית הידע הרלוונטי, המעניין והעדכני ביותר בתחום. אנחנו חיים ונושמים אומנויות לחימה, ויש לנו ניסיון רב הן בהדרכה והן בהכשרה והסמכת מדריכים. אנו ויודעים להעביר לכם את הידע הנדרש יחד עם כלי היישום וההדרכה הטובים ביותר שבנמצא, כך שתוכלו להפוך למדריכים עוצמתיים, כריזמטיים ובסטנדרט מקצועיות בינלאומי.

להפוך את התחביב למקצוע

עבור מי שאוהב את תחום אומנויות הלחימה, קבלת הסמכה של מדריך אומנויות לחימה היא דלת שמאפשרת להפוך את התחביב שלכם למקצוע, להעמיק בו, להשפיע על אחרים וגם להתפרנס ממנו בכבוד. אהבה למקצוע שלכם היא אחד המנבאים החזקים ביותר להצלחה בקריירה, וכאשר אתם הופכים את הדבר שאתם אוהבים לעשות אותו למקצוע שלכם, יש לכם סיכוי גבוה מאוד להצליח ולהותיר חותם משמעותי בתחום.

מטרת הקורס

מטרת הקורס היא להעניק לכם ידע מעשי בשיטות ההדרכה החדשניות והמעניינות בעולם ולהקנות לכם את כל הידע המקצועי הנדרש שיאפשר לכם לקבל בסוף הקורס תעודת מדריך  המוכרת על ידי משרד התרבות והספורט. עם תעודה זו תוכלו לעבוד כעצמאיים, כשכירים או כנותני שירותים לכל מוסד פרטי או ציבורי בישראל. 

הקורס בנוי להכין אתכם באופן מעשי להדרכה, על ידי הקניית כלי ההדרכה העדכניים והמתקדמים ביותר. מעבר להיבטים הפיזיים של הקורס, תקבלו בהכשרה אצלנו ידע מקצועי על היבטים מנטליים של לחימה, שהינם לתפיסתנו, חלק בלתי נפרד מהמיומנויות הנדרשות הן להגנה עצמית והן להדרכה.

נושאי הלימוד

  • לימוד שיטות ההדרכה החדשניות בעולם
  • הכשרה במגוון רחב של אומנויות לחימה, ליטוש והעלאת הרמה האישית.
  • מתודולוגיות הדרכה, בנייה והוצאה לפועל של מערך אימון במסגרת של קבוצות וסדנאות
  • עמידה מול קהל, שימוש בקול ובשפת הגוף, כריזמה ושליטה בקבוצה
  • תקשורת מול חניכים
  • בטיחות באימונים
  • אנטומיה, פיזיולוגיה, פסיכולוגיה של הספורט
  • פציעות ספורט, הגשת עזרה ראשונה

עקרונות קרב מגע

משך קורס מדריכי אומנויות לחימה

קורס מדריכי אומנויות לחימה בסיס אורך לפחות 236 שעות. ב-ACTA בכל שנה נפתחים שני קורסים במבנים שונים:

  • קורס רגיל – בתדירות של פעם בשבוע במשך כ-6 חודשים.
  • קורס מרוכז – קורס אינטנסיבי בן חודש שבו מתקיימים לימודים כל יום

אם הציעו לכם קורס קצר יותר, בדקו לעומק בדיוק איזו הכשרה אתם מקבלים והאם הקורס שאתם עתידים להשתתף בו מוכר על ידי משרד התרבות והספורט. חשוב לוודא שאתם מקבלים את ההכשרה ממוסד מאושר, מוכר ובעל מוניטין, משום שיש מועדונים אשר מעבירים קורסים ונותנים בסופו “תעודה פנימית” של הארגון, אשר אינה מוכרת ע”י מנהל הספורט. הדרכה עם תעודה לא מוכרת עלולה לסבך אתכם משפטית וחוקית! לכן שימו לכך לב. 

תנאי קבלה לקורס

  1. מעל גיל 16
  2. רקע של 3 שנים לפחות באומנויות לחימה
  3. מעבר ראיון אישי עם יו”ר הכשרות
  4. ללא עבר פלילי

יתרונות קרב מגע

האם מקבלים תעודה בסוף הקורס?

בהחלט. למעשה בסוף הקורס תקבלו 3 תעודות:

  • תעודת מדריך אומנויות לחימה בסיס – זוהי תעודה הנדרשת להדרכה לגיטימית בישראל
  • תעודת ענפית – ספציפית לתחום שלכם (קרב-מגע, MMA, ג’יוג’יטסו, דניס הישרדות, אייקידו, קונג פו, קיוקושין, קפוארה, ארניס, נינג’יטסו ועוד)
  • תעודת מגיש עזרה ראשונה

איזו קריירה אפשר לפתח בתור מדריך אומנויות לחימה?

  • בעל מועדון אומנויות לחימה
  • מדריך במועדון אומנויות לחימה
  • מדריך אומנויות לחימה במוסדות ציבוריים (הכשרת מאבטחים, הכשרת לוחמים ועוד)
  • מדריך אומנויות לחימה בינלאומי (עבודה בחו”ל)

קרב מגע לילדים

כמה עולה קורס מדריכי אומנויות לחימה בסיס?

עלות הקורס נעה בין  7,000 ש”ח ל-7,500 ש”ח בממוצע. אם הציעו לכם קורס זול יותר, בדקו לעומק בדיוק איזו הכשרה אתם מקבלים והאם הקורס שאתם עתידים להשתתף בו מוכר על ידי משרד התרבות והספורט. חשוב לוודא שאתם מקבלים את ההכשרה ממוסד מאושר, מוכר ובעל מוניטין. יש מועדונים אשר מעבירים קורסים ונותנים בסופו “תעודה פנימית” של הארגון, אשר אינה מוכרת ע”י מנהל הספורט. הדרכה עם תעודה לא מוכרת עלולה לסבך אתכם משפטית וחוקית! לכן שימו לכך לב. 

קרב למגע לנשים

למה לבחור בקורס של ACTA?

אם כבר החלטתם להשקיע את הזמן והכסף בקורס מדריכי אומנויות לחימה, כדאי שתבחרו בקורס שיעביר אתכם גם תהליך של התפתחות אישית.

ACTA הוא ארגון מקצועי ובעל ניסיון, המורכב מצוות מדריכים מנוסה שבקיא בשיטות ההוראה העוצמתיות והחדשניות ביותר.

זוכרים שלמדתם נהיגה ואחרי שקיבלתם רישיון הבנתם שלימודי הנהיגה היו בעצם “הכנה לטסט”, ולא הכינו אתכם בשום צורה לנהיגה האמיתית? דבר דומה עלול לקרות בקורס הסמכה שמרכז את המאמצים רק כדי “להסמיך אתכם”. לא אצלנו!

ההכשרה שתקבלו ב-ACTA מכוונת לשטח, וכל דקה שתבלו בקורס מושקעת בצורה הטובה ביותר בכם כדי להכין אתכם להיות מדריכים מהשורה הראשונה. אצלנו תלמדו איך להיות מדריכים מקצועיים, עוצמתיים וסוחפים שמתפתחים בעצמם ומסוגלים להשפיע על חניכים ברמה עמוקה, בזכות האישיות שלכם ודמות המדריך העוצמתית שתפתחו בקורס.

ב-ACTA תקבלו כלים מעשיים לעמידה בביטחון מול קהל, לתקשורת מגדלת עם חניכים, להעצמה מנטלית של החניכים ושל הקבוצה והכי חשוב – להעביר אימונים שאנשים יצאו מהם טובים ומרוצים יותר משנכנסו.

סיכום

אנשים נמשכים לאנשים חזקים, ויש לכך סיבה טובה. אנשים חזקים מקנים לסובבים אותם תחושת ביטחון, רוגע, ואת ההרגשה שדברים הם בסה”כ לא כאלה מסובכים, ולמען האמת די פשוטים למעשה. 

בואו להיות האנשים החזקים האלו, הצטרפו לקורס המדריכים של ACTA.

עידן גל

עידן גל

מייסד ACTA, מומחה דאן 3 בקרב מגע ובעל נסיון של 30 שנים בתחום ההגנה העצמית. בשירותו הצבאי היה מפקד ביחידה ללוחמה בטרוה ומאבטח הרמטכ״ל. לאורך השנים שלאחר שחרורו הקדיש עצמו עידן להדרכה ולפיתוח שיטות הוראה ייחודיות לתחום ההגנה העצמית המאפשרות לכל אדם להישאר חופשי ובטוח ע״י רכישת כלים מעשיים להתמודדות אפקטיבית במפגש מול אלימות ותוקפנות.

עידן גל

עידן גל

מייסד ACTA, מומחה דאן 3 בקרב מגע ובעל נסיון של 30 שנים בתחום ההגנה העצמית. בשירותו הצבאי היה מפקד ביחידה ללוחמה בטרוה ומאבטח הרמטכ״ל. לאורך השנים שלאחר שחרורו הקדיש עצמו עידן להדרכה ולפיתוח שיטות הוראה ייחודיות לתחום ההגנה העצמית המאפשרות לכל אדם להישאר חופשי ובטוח ע״י רכישת כלים מעשיים להתמודדות אפקטיבית במפגש מול אלימות ותוקפנות.

שתפו:

מה בעמוד?
מאמרים נוספים

הירשמו עכשיו לשיעור ניסיון

בכל תחום שתבחרו ממגוון תחומי ההתמחות שלנו

לוגו שחור